Wednesday, January 5, 2011

MY 2nd FOLLOWER :-)

Salam...

Hari ini perasaan berbunga-bunga.. kembang setaman.. rasa-rasanya mmg blogger baru mcm saya ( rasanya) seronok bila bertambah follower.. Terima kasih yang tak terhingga kpd LIZA krn menjadi follower saya yang ke-3 ( selepas saya sendiri dan rakan saya Mama Adam)..

Bercakap tentang follow menfollow ini, mmg banyak yang saya dah godek-godek.. banyak pendapat dan banyak pandangan..  Antaranya, 1. follow memfollow tak boleh dipaksa, biarlah ikhlas.. 2. Jika Blog best  (mcm Kak Red, BA, kak melur dan ramai lagi otai2 lain tu) mmg la orang nak follow... 3.Buat GA selalu nak tarik Follower.. etc,etc..

Blog saya...!??? Blog mak budak baru belajar... Bak kata teman saya, slow-slow..

Mmg saya akui, saya berblog untuk seronok-seronok dan berkongsi kisah dgn rakan-rakan di alam Maya ini... Untuk tatapan anak-anak saya pada masa hadapan.. Tetapi tak salahkan jika saya...YIHAAA!!!! Chayoook!! Excited dan seronok bila ada orang lain yang sudi membaca blog saya...

Sekali lagi tq tu Liza.. MMuahs!

Lids: Seronok baca blog orang. Dan paling seronok baca blog Farah Farhan.

Photobucket

3 comments:

  1. sikit-sikit lama-lama jadi bukit..huhu..tapi kalau nak byk follower kena rajin jenguk dan komen blog orang lain..memang otomatik akan up tiba2..selamat berblogging..!!

    ReplyDelete
  2. Tq so much... itu ler, masih dok menuntut ilmu blogging ni..

    ReplyDelete
  3. kite paham perasaan awak... meh kita follow awak ekk... selamat berblog :)

    ReplyDelete